Vantti tutkii asiakastyytyväisyyttä

Vantti järjestää suuren asiakastyytyväisyyskyselyn 27.10.–7.11.2016. Kyselyn tarkoituksena on selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä Vantin tuottamiin ateria-, puhtaus-, kiinteistö-, aula- ja turva-, sekä posti- ja kuljetuspalveluihin.

Verkkokysely toteutetaan Webropol-kyselytutkimustyökalulla. Vantti arpoo vastanneiden kesken kymmenen 50 euron arvoista lahjakorttia ravintola 57:aan.

Linkki kyselyyn: https://www.webropolsurveys.com/S/910009F0C2DD68B2.par

”Toivomme, että mahdollisimman moni vastaa kyselyyn, sillä tulosten avulla voimme Vantissa kehittää palvelujamme”, kertoo Vantin toimitusjohtaja Liisa Sarjala.

Marraskuussa Vantti tutkii lisäksi päiväkotilasten, koululaisten ja opiskelijoiden tyytyväisyyttä päiväkotien ja koulujen ruokaan. Tästä lähetetään myöhemmin erillinen tiedote.

Kyselyjä koskeviin kysymyksiin vastaavat Vantissa toimitusjohtaja Liisa Sarjala, puh. 050 304 5526, liisa.sarjala@vantti.fi ja tiedottaja Joel Haapamäki, puh. 0400 619 362, joel.haapamaki@vantti.fi

Julkaistu: 28.10.2016 
(muokattu: )